-BAŞKAN BAKKALCIOĞLU, BİLECİK BELEDİYE BAŞKANI SUBAŞI'NI VE TSO BAŞKANI ERGÜN'Ü AĞIRLADI 06 2025, 09:37
Bozüyük Belediye Başkanı Mehmet Talat Bakkalcıoğlu, Bilecik Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı’nı ve Bilecik TSO Başkanı Mehmet Ergün’ü makamında ağırladı.
Misafirleriyle bir süre görüşerek sohbet eden Başkan Bakkalcıoğlu, “Bilecik Belediye Başkanımız Melek Mızrak Subaşı’nı belediyemizde ağırlamaktan büyük memnuniyet duydum. Nazik ziyareti için kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.” dedi.
Başkan Bakkalcıoğlu, Bilecik TSO Başkanı Mehmet Ergün’ün ziyareti ile ilgili olarak ta “Bilecik Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Mehmet Ergün’ü belediyemizde ağırladım. Kendisine nazik ziyareti için teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.” dedi.
DİĞER HABERLER
-
-BOZÜYÜK BELEDİYE MECLİSİ 2026 YILI HAZİRAN AYI TOPLANTISI YAPILDI
08 Haziran 2026, 09:07 -
-BOZÜYÜK’TE PROTOKOL VE VATANDAŞLAR BAYRAM ÖNCESİNDE BAYRAMLAŞTI
22 Mayıs 2026, 18:12 -
-BAŞKAN BAKKALCIOĞLU’NUN 2026 YILI KURBAN BAYRAMI MESAJI
22 Mayıs 2026, 11:17 -
-BOZÜYÜK’TE 19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI COŞKUYLA KUTLANDI
20 Mayıs 2026, 10:20 -
-BAŞKAN BAKKALCIOĞLU'NUN, 2026 YILI 19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI MESAJI
18 Mayıs 2026, 16:26 -
-İLÇEMİZDE KURBAN SATIŞ YERLERİ HAZIRLANDI
13 Mayıs 2026, 14:05 -
-OTEL PERSONELİNE YANGIN EĞİTİMİ VERİLDİ
13 Mayıs 2026, 14:02 -
-ALTYAPI ÇALIŞMALARI KESİNTİSİZ SÜRÜYOR
13 Mayıs 2026, 13:59 -
- ANNELER GÜNÜ PROGRAMINDA SALON DOLDU TAŞTI
10 Mayıs 2026, 18:38 -
-BAŞKAN BAKKALCIOĞLU’NUN 2026 YILI ANNELER GÜNÜ MESAJI
08 Mayıs 2026, 16:43









